Dec 5, 2013

HEALING CRISIS ??

Unknown | Thursday, December 05, 2013 | 0Comments |
Ramai yang mencuba Shaklee, dan macam-macam jawapan diperolehi. Ada yang sekali ambil sudah rasai perubahan, ada yang lepas sebulan baru nampak, ada yang siap demam2, ada yang muntah2, ada yang naik ruam dan sebagainya.
Apakah Shaklee mempunyai kesan sampingan?
JENG JENG JENG ...NO lahhh . tiada sampingan pun.

Shaklee adalah produk dari bahan2 semulajadi yang tidak mengandungi sebarang dadah atau bahan perangsang, jadi ia tidak meninggalkan kesan sampingan. Akan tetapi, pengguna mungkin mengalami perkara2 seperti kelesuan, pening, muntah2, demam dan sebagainya. Ini adalah disebabkan KRISIS PEMULIHAN atau healing krisis. Namun sayangnya ramai yang salah anggap, menganggapnya sebagai kesan sampingan.
Apakah yang menyebabkan krisis pemulihan?
1. Krisis pemulihan adalah petanda yang baik kerana ia menunjukkan tubuh badan anda bertindak ke atas vitamin yang anda ambil.
2. Krisis pemulihan adalah tanda sel badan dan organ dalaman anda sedang dirawat.
3. Ia adalah proses di mana badan kita menyahtoksin atau mengeluarkan toksin dan benda2 yang berbahaya dari dalam tubuh.
4. Badan sedang menjalani proses pembiasaan dengan vitamin tersebut.



Biasanya yang mengalami krisis pemulihan adalah mereka yang tidak pernah mengambil sebarang vitamin sebelumnya, terdedah kepada pencemaran, kurang rehat, badan terlalu penat/lemah, stress dan mempunyai penyakit. Usah dirisaukan sekiranya anda mengalami krisis pemulihan kerana ia adalah sementara dan satu petanda yang amat bagus. Cara untuk mengatasinya ialah dengan menambah kuantiti air yang diambil, dan berdoa .

saya salah seorang pengguna yang telah mengalami healing crisis diatas tuuu tau . hihi . alhamdulillah. masalah keputihan saya makin berkurang . suka nyaaaa . heeee

Terima Kasih Sudi Singgah Zahra Amani Official Blog

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Zahra Amani Official Blog