Apr 3, 2014

KEBAIKAN DAN KELEBIHAN VIVIX SHAKLEE

Unknown | Thursday, April 03, 2014 | 0Comments |
Apakah Sebenarnya Khasiat dan Manfaat Vivix Shaklee..??



Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
~Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
~Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin berusia fungsi otak menjadi semakin lemah dan menuju ke amnesia atau nyanyuk. Tubuh badan juga akan terdedah kpd risiko pelbagai penyakit seperti gout, asma dan demam.Mengambil vivix boleh dijadikan sebagai perisai dan imuniti tubuh.
~Vivix membantu mengembalikan keremajaan. Kandungan vivix dpt memberi keprluan vitamin tubuh dan membuatkan anda nampak 25 tahun lbh muda.


Revolusi Terbaru dari Shaklee

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. 

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Vivix merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. 



Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.
Walaubagaimanapun, pengambilan Vivix adalah tidak dibenarkan untuk kanak-kanak, wanita hamil dan yang sedang menyusukan bayi kerana ia mengubah DNA.

Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix, iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas wain merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia(Jakim).


Bagaimana Vivix Berfungsi???




Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Vivix juga dapat meningkatkan tenaga sel dimana sel2 akan menjadi lebih aktif dan sihat. Sel sgt penting kerana ia merupakan asas kpd tubuh kita. Vivix juga dapat melambatkan AGE protein. Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain.

Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk mereka yang berusia 12 tahun ke atas dan juga boleh dijadikan masker dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk melihat hasilnya.


2500 kajian diterbitkan terhadap bahan-bahan yang digunakan dalam Vivix.
Bahan yang digunakan mempunyai potensi lebih 10 kali ganda dari resveratrol semata-mata dalam memperlahankan penuaan sel.

Mempunyai lebih dari 15 polyphenol termasuk ellagitannins yakni antioksidan semulajadi.
Diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi tanpa pewarna tiruan, pemanis, perasa, alkohol dan pengawet.

Semestinya halal dan mendapat kelulusan KKM.
Dipatenkan eksklusif untuk Shaklee.

Terima Kasih Sudi Singgah Zahra Amani Official Blog

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Zahra Amani Official Blog