Nov 6, 2014

Vitamin Shaklee untuk Pelajar Terlajak Bijak_Omega Guard

Unknown | Thursday, November 06, 2014 | 0Comments |

Pelajar universiti dan kolej sekarang ni banyak yang lesu dan letih. Banyak assignment nak disiapkan, makan yang tak teratur, tidur lewat dan kerap stress. Saya faham keadaan seorang pelajar kerana saya juga pernah jadi pelajar dan sekarang juga bekerja sebagai pensyarah dan berhadapan dengan pelajar. Kekurangan nutrien dan vitamin adalah pasti.


Macamana nak cukup vitamin, makan pun ala kadar aje. Nak jimat bajet, dan kadang-kadang tak cukup nak makan. Makan maggie adalah lumrah biasa oleh pelajar. Jimat dan cara paling cepat untuk kenyang, walaupun sebenarnya makanan itu sangat tidak bagus untuk otak. Stress dengan tugasan juga adalah normal. Tak cukup tidur juga salah satu punca stress. Otak juga sukar berfungsi dengan baik untuk mengingat dan memproses maklumat.



Sebagai pelajar, vitamin sangat penting untuk kekalkan tenaga dan bagi otak berfungsi dengan baik. Takdelah asyik migrain dan tak sihat aje.



Set Vitamin untuk pelajar adalah Vitalea, Bcompleks dan Omega Guard. 








Vitalea.
Seorang pelajar selalu makan tak tentu dan banyak skip nutrien penting dalam makanan seimbang. Maka, banyak vitamin dan mineral yang diperlukan untuk badan selalu tak cukup. Vitalea bantu pelajar cukupkan semua nutrien penting dalam badan. Vitalea ada 28 vitamin dan mineral yang diperlukan untuk badan. 2 tablet sehari sudah cukup untuk mengembalikan tenaga kerana Vitalea adalah multivitamin yang mengandungi iron yang bantu lancarkan edaran darah. Bila edaran darah lancar, kita akan jadi lebih cergas dan sihat.


Bcompleks.
Bcompleks bantu tukarkan makanan yang dimakan kepada tenaga. So, ia akan bantu kurangkan rasa mengantuk setelah makan. Mata yang kuyu akan kembali segar. Selain itu, ia boleh kawal fungsi saraf dalam badan dan kurangkan stress. Sila klik link di bawah untuk ketahui benarkah Bcompleks mampu kawal stress.



Omega Guard
Omega Guard adalah sejenis minyak ikan terbaik yang boleh bantumencerdaskan otak dan membuatkan pelajar lebih fokus. Menurut satu sumber dari learningfundamental.com.au, 40% daripada pelajar yang ambil omega 3, menunjukkan peningkatan mendadak dalam pembelajaran, membaca, mengeja dan tingkahlaku. Omega Guard boleh diambil sebanyak 2 biji, 2 kali sehari.




Terima Kasih Sudi Singgah Zahra Amani Official Blog

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Zahra Amani Official Blog